häj häj alla tre

för det första, idioterna som fortfarande kollar här trots att jag inte skrivit inlägg sedan i mars nångång, va fan!? Okej hanna vet jag, men resten av de enstaka stackars varelserna... pust...

Vet egentligen inte varför jag skriver ett inlägg, hatar ju egentligen min jävla blogg (eller..?) och blir ju bara trött så fort jag tänker på den.. Trots detta så författar jag små blogginlägg lite då och då i skallen, jag älskar ju att skriva! Får hitta på en karaktär och starta en blogg och låtsas vara seriös, typ "13 år och mamma", "14 år och har bytt kön, men nu ångar jag mig" eller bara "Lilla Stina skriver om allt du behöver veta om trädgårdsskötsel, nagelvård och minigrisar". Något kommer jag nog hitta på iallafall..

Känner iallafall inte för att börja blogga här igen regelbundet, gör nog en ny isåfall. Seriös eller ej, det är frågan. Liinnealarsson känns för det första tråkigt och jobbigt, hade hellre haft "coollinnea", "linniiieeeeh" eller "lajjniiiiia" eller något i den stilen..

Hjälp! Har skrivit en uppsats om ingenting som ingen kommer läsa, känns fett meningslöst.. Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring.

häj då

är väldigt nöjd med min nya design föresten, personlig och så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0