skola<3

hoppar på bussen till skolan om ca. tjugo minuter, och det ska faktiskt bli kul! Skönt att ha något att göra på dagarna liksom, det värsta jag vet är sova ut en dag och vakna och inte veta vad man ska göra, då är det ju klart bättre att gå upp vid sju och veta att man ska till älsklingsmåg liksom!

eller föresten, JAG LJÖG!
vill verkligen inte till skolan, sitter här och är ledsen och deppig och vill bara sjunka under jorden typ. Allt är som vanligt igen, har fortfarande panik på morgonen över vad jag ska ha på mig, lugna favoriter spelar fortfarande sarah dawn finer och jason mraz, och jag är fortfarande lika trött på skolan! Inte ett dugg piggare efter lovet är jag.. SATANA!

MEN SNART ÄR DET SPORTLOV, JAG SKA RÄKNA DAGARNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0