htc tattoo

ska inhandla en htc tattoo idag, och har suttit under hela dagen igår och pillat med designer till den, man får ju nämligen göra den själv!! Nu ska jag inte ha exakt någon av de här, har bara suttit och testat lite olika alternativ liksom!


har snott lite bilder från google och så, man kan alltså lägga in bilder på sig själv också! Men jag känner att SÅ snygg är jag faktiskt inte.. Den sista ska jag verkligen inte ha, men tyckte det var coolt och pappa blev stolt! På den andra står det "Hakuna Matata" längst ner på framsidan, något som också var ett skämt men änså lite coolt! Och som sagt, ska nog inte ha exakt någon av dessa, lite kul att greja bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0