DAGENS LÅT


true colors - erlend bratland
man kan ju inte låta bli att älska norrmän liksom!

nu kommer jag skriva något som gör att jag sviker mig själv en aning, men det här versionen är faktiskt miljarder gånger bättre än originalet (FÖRLÅT</3) Jag har alltså blivit en sån där svikare.. Typ "Vadå, är det inte Cascada som har gjort heaven? Den är ju bättre än den med den där brajan" (fast personen i fråga vet ju såklart inte att det är bryan adams som har gjort originalet på heaven så personen skulle aldrig säga så...)
HIHI FÖRLÅT HANNA, DU VET ATT JAG GILLAR DIG ÄNDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu kommer alla tro att jag är mer efterbliven än vad dem redan tror... tACK!

2010-01-13 @ 16:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0