stenkul

Något av det roligaste jag vet är att läsa igenom insändarna till KP. Kul liv jag har va! Dagens roligaste:

"Är jag ensam om det här?
Jag är en 11-årig kille som undrar om
jag är den enda som måste trycka till med
tårna när jag ser en stolpe eller liknande?
Jag brukar oftast göra det när vi lyssnar
på musik i bilen, till exempel om det låter
"bom bom" måste jag se två stolpar och
trycka till med tårna samtidigt.
                                                Filip"

Haha jag tycker den här är jätterolig! Vad ville han få fram liksom? Att folk skulle skriva "jag brukar också trycka med tårna när jag ser en stolpe" och sedan skulle dom bli bästisar? Man börjar ju undra.. Söt är grabben iallafall och jag önskar honom lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0