orka rubrik

om jag säger såhär, jag struntade i att skriva ett inlägg av en anledning, och sen pratar vi inte mer om det!
Efter matchen hade vi lite krismöte, och det kan vi faktiskt behöva ha. Just nu funkar det inte i vårat lilla söta handbollslag, och då snackar jag inte bara spelmässigt. Men nu struntad vi i det, för imorgon ska jag, elin, gunilla och mamma till london!

Så det så! Ska bli hur kul som helst! Har inte packat någonting än men det får jag göra sen, nu ska jag åka till alexej alldeles strax! Kommer inte kunna skriva när jag är i london tror jag, men slänger säkert in något inlägg ikväll eller imorgon innan jag åker.

Nu ska jag bege mig! Hare najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0