jag är störd

det blir inget "linnea blir förbannad"-inlägg av detta. Förbannad är jag inte, bara lite fundersam..
Jag tänkte på detta förut när jag var ute på vägarna och har tänkt på det förut också

Vad är det med guppen nuförtiden? Allvarligt?
Ni vet vad jag menar. Det är som en konstig upphöjning i mitten. Om man kör runt den är det helt rakt, och eftersom bilar inte har något konstigt hjul i mitten guppar det ju inte ändå? Eller är jag helt ute och cyklar? Okej att man kanske måste sänka farten lite för lite guppar det ju eftersom man kommer upp en liten bit på upphöjningsgrejen, men jag fattar inte grejen ändå? Varför inte bara skita i grejen i mitten? Det är ju ingen som kör där ändå (okej kanske puckon på moped som inte fattar att man kan köra bredvid..).  Om det är någon smart som har fattat meningen, säg det gärna till mig! Jag får fortsätta fundera lite.. skriver om jag kommer på lösningen!


hmmm..

Kommentarer
Postat av: Houshang Vaan Der Hilton

Snygg blogg och bra innehåll!

2009-09-01 @ 21:44:50
URL: http://vaanderhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0