HANNA GÄSTBLOGGAR

tjenatjena!

hanna "strawberry" strömberg här, Linnies friend!
eftersom linnea har kommit in i en så kallad "ond cirkel" och är väldigt dålig på att uppdatera kände jag att jag fick rycka in så att inte ALLA hennes läsare försvinner, för det vill verkligen inte linnea!

idag har linnea haft fullt upp det att jobba på sitt album som kommer ut i vår! spännande,spännande ..  mer kan jag tyvärr inte säga just nu men jag hoppas att ni överlever ändå!
Linnea har kanske aldrig berättat att hon även är körledare i trollhättans kyrkas gosskör. ja veeeeeet visst är det fräckt ! lite avis på henne måste jag erkänna, hihi!

slut tjatat för min del!
IMORGON kommer linnea uppdatera som vanligt så håll ut ungdomar!

oc om ni är intresserade av att veta vem jag är (vilket jag hoppas att ni är efter att jag varit så snäll mot linnea nu)så kan ni smyga in på min blogg : http://hannaastromberg.blogg.se ...

här har ni oss, sommar söta och glada!



ha en fortsatt trevlig kväll !
/hannnnnaaaaaa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0