fredag

mysig slappdag igår!
Vi slutade 12.20 så då chilla jag och softa (nu blir ronny stolt) lite med elin. Vi slog oss ner på kanotbryggan och fick lite flashbacks. Vi kom på att vi hade suttit på exakt samma ställe för 2 och ett halvt år sedan, lyssnandes på samma låt. Vi hade kanske lite snyggare jackor då, jag hade en grå och elin hade en grön och vi hade fullt med pins på dom, men annars var det mesta likadant. Vi skrattade fortfarande åt massa konstiga saker, och det tror jag vi alltid kommer göra! Jag älskar dig Elin<3

Efter detta jobbade jag på mamsens jobb i receptionen. Fick ragg och grejer! En 35årig gubbe bjöd ut mig på "en öl eller två" efter jobbet, ska man ta det som en komplimang? Tror inte det..

Sov hos mormor i natt och vaknade förkyld.. Typiskt mig. Världens sämsta immunförsvar! Ska sova lite nuoch sen ska jag sova hos elin ikväll! Ha en bra dag allihopa!

tony...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahaha, tooowniiee ;) älskar dej linnea linnie larsson!

2009-09-12 @ 15:30:25
URL: http://eliiinkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0