VARNING! omoget värre

Nu ska jag vara jätteomogen och skriva ett jätteomoget inlägg, men jag är tvungen faktiskt!

Igår satt jag, alexej och linus och pratade och körde "vad väljer du helst, det eller det?" om ni fattar vad jag menar. Jag kom på massa bra frågor, den roligaste var nog när jag frågade vad de båda gossarna skulle välja; att i resten av livet gå klädd i orangea byxor och tröja eller att i resten av livet bara få bajsa på fredagar. Båda valde självklart enligt dom själva de första alternativet, de skulle tydligen spricka annars. Sedan började de prata om att "efter tolv på torsdagkvällen kan man ju skita, och sen kan man ju hålla på hela fredagen" men till slut var det orangea kläder som gällde ändå!

Det var inte detta jag skulle skriva om egentligen, jag skulle skriva om detta;
Om det låg en hög med spy och en med bajs på golvet, vad hade ni helst ätit?

Pest eller kolera, men både jag och linus var överens om att spy var något mer lockande, det förekommer ju ändå att spy befinner sig i munnen. Alexej däremot tyckte det var SJÄLVKLART att välja bajs, och fråga mig inte varför. Han försökte förklara men jag förstod fortfarande inte. Är jag och linus helt ute och cyklar, väljer man SJÄLVKLART bajs i detta läget? Jag tycker det är lite underligt men..
Jag tycker att det här är en otroligt viktig fråga att ta upp i dagens samhälle!! Eller kanske inte, men fundera på den ni! (Jag vet att hanna kommer vara den första som säger till miog vad hon hade valt, bloggstalker!!!!)

mina grabbar i framtiden?


Kommentarer
Postat av: strumpaaaan

HAHHAHAHHAHA! jag hade valt spyyyy, ! (yes,jag var först igen!)

2009-10-01 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0