tjocka? nej..

Vi är ett bra team jag och alexej. Såhär låter det en vanlig lördagkväll:

Linnea: Ska jag hämta godiset nu eller ska vi ta det efter maten?
Alexej: Vi tar det efter maten! :)

några minuter senare

Alexej: Har du köpt choklad?..
Linnea: (inne i filmen) Mm..
Alexej: Är du sugen på choklad?
Linnea: Mm..
Alexej: Eller vi väntar med det till efter maten..
Vi kollar på varandra..
Alexej: Sten sax påse om vem som hämtar den!

Jag smsade honom nyss efter att ha hittat världens jätteskål med chokladpudding i kylen (skrek så högt när jag hittade den att mamma trodde jag hade skadat mig). Skulle göra honom lite avundsjuk och skrev typ: "Mmmm rätt gött att hitta fetaste skålen chokladpudding i kylen.." En minut senare får jag svar: "och jag äter dom kakorna mamma gjorde idag!"

NEJ VI ÄR INTE TJOCKA OKEJ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0