riktig jädra humor


- Nej jag tycker inte att han ska få nån bulle. Han kan bli mätt.

- En sak man skulle kunna göra med hans fru, är att mala ner henne till köttfärs och steka hamburgare av henne, men så kan inte chefen äta dem, för han är ju vegetarian

- Förlåt att jag lägger mig i, men är han inte lite väl mörk?
- Men din pappa är ju lite mörk under ögonen, det kanske är därifrån

-Fattar du inte att din fru har haft samlag med en annan!??
-Men hur ska jag kunna haft det, jag har ju varit i Sydafrika?

- JAG TOG FÖR VARMT PÅ MIG!
- HÄRLIGT VÄDER!
- JAG FICK TA CYKELN!

Kommentarer
Postat av: rasmus

så tråkigt att du missar de bästa klippet ! det när tjejen ska hjälpa männen med radion och dom är skitkaxiga å säger att de finns inga bilder ! men kan man iallafall inte testa att ta den röda sladden i hålet med en röd prick på? mjoo det kan man ju göra.. men det är ju inte rätt !

2009-10-24 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0