KP äger

Detta inlägg är tillägnat min vän Hanna. Jag tror det känns skönt för dig att veta att det finns fler som du där ute!

Läst i KP för en stund sedan:

"Hej KP! Jag är en tjej som har ett litet problem! Det är nämligen så att jag tror att jag har fått en sorts sjukdm, en bloggsjukdom! Jag är helt beroende av att läsa och följa bloggar. Så fort jag får en stund över sätter jag mig vad datorn och kollar om någon har uppdaterat. Jag följer ungefär 14 bloggar. Det är jobbigt, men jag kan bara inte sluta! Skriv till svar på tal och tipsa mig om hur jag ska göra för att sluta!"

haha förlåt gumman, jag var bara tvungen<3

Kommentarer
Postat av: hannnaastromberg

YES, NU VET ALLA ATT JAg HAR DEN SÅKALLADE BLOGGSJUKDOMEN, TACK LINNEA!

2009-10-30 @ 16:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0