yooo

hej alla coola!

gårdagen spenderades med mina söta vänner och det var mycket trevligt:)

idag har det varit en lite konstig dag måste jag säga. Vaknade nio för att sälja min broders tidningar, gick ut vid halv tio och var klar tio. Klockan tio la jag mig i sängen och somnade direkt, och då menar jag verkligen direkt! Jag tror helt allvarligt att jag somnade i luften påväg ner i sängen, för jag kommer inte ihåg att jag la mig ner. Iallafall, vaknade fem i två av att mamma ringde, annars hade jag nog fortfarande sovit! Det var längesedan jag sov så skönt.. längtar tills jag får sova igen ikväll! Hahaha meningsfullt mitt liv låter..

Efter en snabb tillfixning åkte jag ner till allsite och pratade med bossen, ska börja jobba igen lite smått nästa vecka. Efter detta drog jag till ib/kjorrrrrren lo jao/rosa och köpte glass till mig och elin och sen var jag hos henne en stund. Nu är hon iväg på jobbintervju på allsite, hoppas det gick bra gummsigumms!

Idag blir det nog till att göra ingenting, och det ska bli riktigt härligt måste jag säga! Riktigt skönt att bara chilla fett bre ibland, men det gör ju inget om någon kär vän kommer förbi med en godispåse, det är heeelt lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0