sovarN

veckan är igång och jag har börjat den med stormsteg! Har bara pluggat nu två dagar i rad, känns fakiskt skönt att få slutspurten gjord så man inte dör i slutet. Jag har pluggat matte, gjort repetition inför nationella i no, pluggat engelska, gjort en bildanalys och sist men inte minst läst anne franks dagbok!
Den där jävla anne asså! Hon bara sabbar! Jag somnar HELA TIDEN, det går verkligen inte att hålla ögonen öppna! Igår var det nära att jag kom försent till handbollsmötet och idag slocknade jag i två timmar. Fan för dig anne, nu får du börja skriva om bomber och granater och grejer snart för annars kommer det här icke att funka! När jag tänker efter så är jag inte så duktig som jag låter med pluggandet, har mest hunnit med matte och no, och resten har anne frank sabbat!

Jag fick agera livräddare nyss. Linus skulle färga håret ljusare men färgen tog inte. Egentligen skulle den sitta i en halvtimme, men då hade den inte ens funderat på att börja verka. Efter två timmar (!) tog vi ut färgen, men ändå var det gult! Jag och pappa fick ta racerbilen till jätten och köpa brun hårfärg och en krämbulle till stackarn (det var min idé med krämbullen, ibland är man en bra syster..).

Vi hade nationella i matte (problemlösning) idag och jag har ingen aning om hur det gick. Hade en del slarvfel men får väl hoppas på några ihopskrapade poäng ändå.
Idag blir det till att åka och kolla handbollsträning klockan åtta. Ska bli kul att se mina töser studsa runt igen, var ju ett tag sen sist! Synd att man inte kan vara med bara..

jag och mina babes


Kommentarer
Postat av: buurkmat

sv; haha tack så mycket. ja det ska vi göra :D (Y) , detsamma :)

2009-05-05 @ 19:10:25
URL: http://buurkmat.blogg.se/
Postat av: ♥ helén

Tack :)

2009-05-05 @ 19:28:15
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

Åh tack så mycket. :) Din med.

2009-05-05 @ 19:56:31
URL: http://oljivia.blogg.se/
Postat av: Zarah

tack så mycket :)

2009-05-05 @ 22:09:18
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0