lördag

nu är jag sådär lite småarg igen, brukar vara det ganska ofta när jag skriver har jag tänkt på. Nu är jag arg för att det inte funkar att lägga in bilder från min kamera till datorn! Det står att minneskortet är tomt men när det sitter i kameran är det bilder på:S Jaja.. I will survive..

Iallafall, idag började jag dagen med att jobba. Det gick inte alls bra, men det gjorde det inte för någon. Kul för elin att ha sin första dag avklarad iallafall, det gick ju jättebra:)

Efter detta träffade vi våra grabbs, det blev tacos (som vanligt), lite fighter och grease. Alltid lika roligt med er puckohuvuden! Hade ju då tänkt att lägga in lite fula bilder från denna kväll, men eftersom kameran inte funkar får vi nöja oss med gamla!
 
så fräcka, så coola

sitter just nu och dunkar en skitgo låt. Eftersom jag är så snäll får ni spotifylänken här:
spotify:track:6S6Fag2yw35OxxuOmiwlyu
för er som inte vet hur man gör med denna konstiga grej är det bara att kopiera den och klistra in i sökfältet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0