tisdag!

nationella i no idag! Har ingen aning om hur det gick, men jag skrev riktigt mycket på några frågor, men det viktigaste är ju inte att skriva mycket.. Jag klarar det iallafall! Det är jag säker på.

Idag blir det till att jobba litegrann, är riktigt taggad faktiskt! Resten av veckan är proppfull med grejer att göra känns det som! Imorgon blir det jobb igen, men också engelskaplugg eftersom provet är på torsdag, och också fixa fram kläder till spexfotot på torsdag. På torsdag blir det förutom spexfoto packning inför båtresan med klassen och också träffa alexej en stund. Fredag bär det iväg till båten, kommer hem på lördag då jag troligen ska åka nästan direkt till alexej och sova där. På söndagen blir det moppe från alexej till jobbet elva och jobba till fyra, PUST!
Kommer få hjärtattack! Men på något underligt vis gillar jag ändå att ha fullt upp, jag blir på bättre humör. Eller rent ut sagt kanske man ska säga att jag får MER humör, det blir värre åt båda hållen.. Haha men så är det, ser fram emot veckan iallafall!

Nu ska jag äta glass och sen till jobbet, PUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0