sovdags

herregud vad mycket jag har skrivit idag! Nu börjar det nästan bli synd om er stackare, ännu ett ointressant inlägg att läsa, buhu, jag lider med er!..

Jag vet inte om jag har skrivit om min fars söndagsbetéende förut? Ni som känner mig vet om det, men nu tänkte jag berätta det. Det är nämligen så att min fader blir grymt sugen på pizza varje söndag! I vanliga familjer brukar man väl oftast äta pizza på lördag eller fredag kväll, och inte äta något speciellt på söndagen, men så är det inte hos oss! Pappa tänkte inte på det själv i början, men efter att han som av en händelse blivit sugen på och beställt pizza ett antal söndagar i rad sa vi till honom och nu har det blivit som en liten självklarhet att äta pizza varje söndag, heja pappa! Fast nu har resten av familjen tröttnat på pizza nästan, det slutar väl med att han sitter där och smaskar själv om några veckor!

Medan vi satt och åt pizza kollade vi på en film och i reklampausen var det godis reklam, ni vet dom där truly godisarna, och jag blev helt sjukt sugen! Det slutade med att jag tog bettan till jätten i nästa reklam som var halv tio och köpte mig en påse, jag är allt bra underlig ibland. Där mötte jag bella carlsson och när jag berättade om mitt ärende sa hon: "Du och ditt godis larsson, att du inte blir tjock!" Det ligger nog något i det där.. Men jag får börja akta mig snart nu när jag inte tränar, snart rullar jag väl fram. Gött att slippa gå iallafall..

Men nu ska jag sova, förlåt för uttråkningen (igen)  PÖZZZ


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket :D

Din är inte så dum din heller, haha.

2009-05-07 @ 16:15:24
URL: http://lindasbloggare.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0