skådizar

den här dagen har mest bestått av pjäsrepetition på scenen. Först lång so-lektion, sen dubbelsvenska, så vi höll på ett tag. Det var helt sjukt kul måste jag säga! Vi skrattade så tårarna sprutade!
Det hände massa roliga grejer, en av dom var när vår lärare linda skulle hoppa in och vara johan för johan var bortsprungen. Hon sa högt och tydligt till en av hennes stackars elever; "men vem fan vill ligga med dig!?" Haha! Det kändes lite fel sa hon..

Rätt kul var det också när alexander gick in i persons "rullator" så den gick sönder, när saxer sa högt och tydligt "men jag är ju halvbög så!" och alexanders och tammars utskällningar (till vissa delar på tyska).

Jag kan inte avslöja för mycket, men jag kan avslöja att det kommer bli klockrent det här! Synd om en som inte kan se den;) Linus läste manuset idag och sa: "varför gör ni inte tjugo föreställningar, det här är ju skitbra!" Hihihihihi, vi är bäst..

 
lisa och daniel sitter och myser

                     tjejkväll hemma hos lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0