sixday

denna dag har bestått av endast trevliga saker (HIHIHIHI). Började dagen med lite sensuell afrikansk dans, och sedan körde jag på fullt ös med nationella i matte, b-delen. Det gick helt okej tror jag, men inte baotabra.. Sammanlagt gick nationella i matte faktiskt inte så jättebra tror jag, jag kommer ju definitivt inte ha mvg som jag borde ha om vi nu har rättvisa betyg på stavre. Det känns bra att jag har fått samma betyg på nationella som jag har i betyg i engelskan och svenskan iallafall, skönt att veta att man inte bara har glidit fram på ett bananskal och fått sina betyg hur lätt som helst.

Dagen fortsatte med sexsnack på måg med en go gubbe, en ganska ovanlig men ändå intressant föreläsning med namnet "killar, vad ska vi med dem till?". Haha han stod i över en timme och pratade skit om killar ungefär, det var kul;)
Efter skolan har jag bara pluggat hela dagen, den här veckan är sjuk! Nationella i matte och fysik, engelskaprov, idrottsprov och världens konstigaste inlämning i bilden! Allt det här på fyra dagar.. Ska bli skönt att slippa skolan på fredag iallafall, då bär det nämligen av på skolresa ut på havet med min söta klass! Det ska faktiskt bli riktigt trevligt, och skönt att komma bort ett litet tag iallafall.


haha söt tjockis-dvärg-bild! jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0