loerday

skulle ju egentligen åkt ut till båten men hade feber igår så stannade hemma. Sov bort hela dagen och vaknade ochmådde rejält mycket bättre. Efter en lång dusch mådde jag nästan helt som vanligt.

Grabbarna grus kom förbi och livade upp mig en aning. Först spelade vi krocket, jag var bäst. Sen spelade vi kubb, jag var bäst. Okej, det sista var en lögn.. Kubblagen var Linnea+Daniel mot Alexej, jag och daniel var KASSA! Men alexej var bra när han var liten.. det var därför.. NEJ JAG SKOJADE! KUL JU! Jag och Daniel utklassade, snart är det dags för kubbturnering på min baksida och då är alla med licens bjudna, TRÄNA!!

idag (söndag) har jag stekt i båten en stund, och när jag kom hem blev det garderobrensning! Skänkte bort ca. 490830 kilo kläder, känner mig snäll:) Men ska fortsätta kolla på söndagsparty nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0