grillll

Började dagen med att åka ut till överby med mamma för att hitta skolavslutningsskor. Jag hittade de perfekta skorna sända från ovan, men saken är den att jag inte kommer att kunna gå i dom, men det är en annan femma.. Det finns också risk för att jag ser ut som att jag "är med i en speciell sorts film" som mamma så fint uttryckte det. Får hoppas att jag inte ser för slampig ut, för grymt snyggt är det iallafall!

Efter överby åkte jag hem till alexej och träffade honom och Daniel. Vi gjorde chokladbollar! Tjocka är vi.. Senare drog jag på fotbollträning på ifk. Det var faktiskt jättekul, och jag blev faktiskt förvånad att så mycket faktiskt satt kvar. Jag var dock lite ringrostig inimellan, men det hade jag ju räknat med.
Träffade sedan alexej och daniel. Lite senare på kvällen plockade vi även upp jonas och det blev en favoritgrillning i repris, skillnaden mellan denna gången och förra var bara att vi faktiskt fick eld på grillen den här gången. Vi slog oss ner på kopparklinten med go-fanta, korv, korvbröd, hamburgare, hemmabakade chokladbollar, godis, filtar, gaffel, vatten att släcka grillen med, ja daniel hade tänkt på allt! Han borde bli hemmafru. Han fixade fart på grillen och grillade korv till oss allihop, medan Jonas stod för partybelysningen, linnea var dj och alexej stod för dansunderhållningen. Trevlig kväll med trevliga mongos!

bild från förra grillningen, idag var vi ännu snyggare och ännu bättre! Jag vet, det går knappt att förstå men så var det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0