go söndag!

jag och elektronik fungerar inte ihop! Det funkar varken att lägga in bilder från kameran eller mobilen, och förut när jag skulle skriva ett inlägg fungerade inte blogg.se. Tur att jag inte ska gå teknik på gymnasiet..

Idag har det varit en jättemysig dag. Jag och alexej åkte ut till överby där vi kollade runt ett tag och sedan drog varsin feting-glass. Efter det åkte vi hem till honom och stekte och åt glass. Det blev ju såklart lite hockeykollande också, jag kan väl inte säg att jag var jätteintresserad, men det var ju självklart alexej! Man får väl hälsa grattis till rysslands vinst;)
jag älskar dig mest av allt alexej och det vet du<3

Igår glömde jag visst att skriva om daniels gulliga bordsbön. Den löd ungefär såhär:
Tack käre gode gud för maten på bordet, drickan och gemenskapen och vänskapen kring detta bord, amen!
En av de bästa böner jag har hört, och ändå har jag konfirmerat mig i ett antal månader..

Här nedanför kommer låten jag babblade om igår, har haft den på hjärnan idag också! Men nu ska jag sova för att vara utvilad inför den jobbiga kommande veckan, PUSS

Kommentarer
Postat av: Krillebooi <3

hörde att det var daniel figueroa som visade låten? han är sjukt snygg å jävligt go stil!<3

2009-05-14 @ 22:11:39
URL: http://rahlenfeldt.blogg.se/
Postat av: Linnea

DANIEL FIGUEROA, DU ÄR DUM I HUVUDET! ;)

2009-05-17 @ 10:26:04
URL: http://liinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAhah de e franska va? de var nog de mest osexiga franska jag någonsin har hört isf xD

2009-05-17 @ 10:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0