glass

Som ni ser har jag möblerat om bloggen lite, just nu är det bara provisoriskt, jag kommer att fixa senare! Jag ingen fantasi alls så det lär ta ett tag innan jag blir riktigt nöjd..

Idag har jag inte gjort så mycket, började med att plugga lite tyska men gav upp efter ett tag, det är sjukt svårt när läraren inte lär oss grammatiken på lektionen utan man får sitta hemma och gissa sig fram. Jaja, det får gå som det går på det här provet, jag tror inte han sänker mig ändå, och om han nu skulle göra det kommer jag in på samhäll ändå!

Jag, Elin och Daniel hade massa olika sätt att spendera resten av kvällen på, den enda vi väntade på var Alexej som var och tränade. "Så länge kan han ju inte träna, han är snart klar" tänkte vi, men ack så fel vi hade. Vi satt på msn alla tre och väntade och väntade, men ingen alexej hörde av sig.. Det slutade med att vi tre åkte och köpte glass utan honom och klockan NIO ringde han, träningen började fem.. Specialgrejträningssak, men det visste ju inte vi, jag började nästan fundera på om min älskling hade blivit kidnappad eller något, men det hade han ju som tur inte!

Jag, Elin och Daniel hade trevligt iallafall och när ni minst anar det poppar det kanske upp någon ful film när Daniel sitter och skriker: NEEEEEJ!!!! för att Elin försöker tvinga honom att göra ett videoinlägg. Ni borde längta.

Nu måste jag sova för jag somnade halv fem i natt, men det är för att det är fullmåne.. hoppas det inte är det i natt.. JAGLOVAR DET ÄR DÄRFÖR, DET SA MAMMA.

GODNATT ALLA VARULVAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0