@eliniho

sitter just nu hos elin (som om ni inte redan fattat det..) och är hur trött som helst! Vi ska krypa ner under täckena alldeles strax, vi ska ju upp och jobba imorgon! Första dagen för elin, men det kommer gå jättebra:)

Idag har det inte hänt så jättemycket i skolan, och om det hade hänt hade jag antagligen inte skrivit om det ändå. Jag kan bara avslöja att det inom kort kommer att komma en megagullig bild på elin, frida och valbone med snygga huvudbonader, håll ögonen öppna säger jag bara! Kvällen tillbringades med frido och elin, riktigt skoj! ;)

Imorgon blir det först jobb, sen dreamteamträff och efter det troligen dreamteamöversovning i min källare, favorit i repris! DEN HÄR GÅNGEN SKA DANIEL INTE HA ALL PLATS, FAT ASS..
Men ska upp till elins läskiga vind nu, där det finns blandannat uppstoppade sköldpaddor och spöken, och hämta extratäcket! hare kanoners!


bästa ni<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0