1 maj

3 månader med världens absolut bästa idag! Jag älskar dig otroligt mycket Alexej och de här månaderna med dig har varit helt underbara! Du är helt otrolig.

Vi firade med att åka ut till min stuga. Där var det full fart! Hela familjerna Larsson-Stommendal sprang runt och krattade och lekte dunkgömme. Okej, det var nog mest de vuxna som stod för krattningen och jag, linus, alexej och mina kusiner ludvig och lovisa som stod för lekningen, men ändå, full fart var det! Underbart väder och grymt mysigt. Jag och alexej gick också ner till havet där jag tog en stekarbild på honom som han troligen vill att jag ska lägga ut, den kommer nog in här när ni minst anar det.

Efter stugan åkte vi till kamratgården och kollade på ifk, dom vann med 2-0 och daniel sköt över. Vi gick med daniel och jonas hem och då bestämdes det att det skulle bli "grillning" i gamle dal senare, och vi ringde även dit mina flickor hanna och elin. Själva grillningen gick väl sådär, men dan fixade allt till det i slutet! Trots att han kirrade glöden stannade vi inte så länge. Kvällen slutade med att jag sov hos alexejälskling<3348965


grillmasters. övre raden från vänster: jonasinho, snygg, niggah, vit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0