fredag

sitter återigen på linus stekardator med linus stekarlurar på mig, jag är såå ball! Ballast i stan..

vi hade nationella idag! Jag vet inte riktigt hur det gick, men inte katastrof ialafall och det känns ju skönt. Nu är det inte otroligt många nationella kvar att oroa sig för, och det känns ännu skönare.

Ibland undrar jag om jag är tönt. Ni vill nog helst inte veta vad jag gör just nu, men jag berättar ändå! Jag sitter och råpluggar in texten till If i were a boy! Anledningen är den att det är den ENDA, och då menar jag verkligen enda låten alexej kan bättre än mig. Eftersom man är tävlingmänniska måste man alltså lära sig den.. Haha tönt är vad jag är.

Idag vet jag inte vad som händer, men ska träffa älsklingselin iallafall! Imorgon är det match mot åmål, och jag är fett taggad! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0