tisdag

då har ännu en underbar vecka börjat! Just nu är det så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Fast egentligen gör jag nog allt större än vad det är, men ändå.. Denna veckan ska en läsjournal på en bok in, och det är så konstiga frågor att jag inte vet vad jag ska göra! Några exempel: "Välj en scen i boken och sätt musik till den. Förklara vilken musik du valde och varför den passar in. Vilka känslor hjälper musiken till att förstärka?" och " Beskriv temat i din bok och försök formulera den i en mening. Skriv en kort dikt på bokens tema och använd din mening som rubrik." Hur normala frågor är det? PUST.. Vi har även fetaste tyskaprovet på fredag.. Jag jublar..

Idag blir det till att plugga, sen ska jag träffa alexej lite och efter det blir det träning. Ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0