sur

jag är riktigt jävla pissigt sur, och det är inget skämt. Idag är det seriöst min otursdag. Först var det otursdag på ett roligt vis eftersom jag ramlade i trappan och dödade en livräddningsgubbe, men sen var det otursdag på ett tråkigt dag när jag pajjade min dator.

Jag satt vid köksbordet och smidig som jag är välte jag ut hela mitt glas över min älskade dator (bäste vän). Jag tror inte att ni förstår vilken stor grej det är, men stor ären! Alla våra thailandbilder ligger nämligen på den, och ingen annan stans! Det ligger även en massa andra underbara bilder. Men det nästan värsta är att den jävla svenskan också ligger där! Ni vet den jag har skrivit om, med alla konstiga frågor, den uppgiften på typ 5 a4 ligger där och ingen annan stans, och jag är superglad. Men ni hinner jag inte skriva mer, sitter på elins dator! skriver igen sen när min dator är tillbaka, eller nåt, PUSS

Kommentarer
Postat av: person pung

nej fyy faan larsson, jag tycker faktiskt riktigt jävla synd om dej :(( förstår att du är arg, och svenskan orka skriva om dem ;O fyy fazen, du kan inte ha mer otur, puss på dej!

2009-03-09 @ 23:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0