sunday

startade dagen underbart, skulle börja jobba 11 och vaknade i god tid för att kunna ta en härlig dusch. Precis när jag kom ut duschen med håret åt alla håll utan att ha ätit eller nåt säger min söte bror: Linnea, du vet att du börjar om fem minuter va!?
Lite panik! Kom inte jättesent iallafall... Jag kom precis på att jag nog inte har skrivit om jobbet än. Jag har nämligen börjat som telefonförsäljare förstår ni;) Det är skitkul och det går faktiskt ganska bra!

Efter jobbet träffade jag min alexej. Vi var i mitt rum och sjöng så högt att Linus knackade i väggen, haha! Som jag redan har skrivit om är "if i were a boy" tävlingslåten, vi tävlar varje dag! Jag vinner jämt! hihihi..

Jag längtar till NO-provet på fredag för jag älskar NO så mycket:) Hoppas någon håller med mig! Genitik är ju bara såååå intressat.

Jag skrev något om att daniel skulle få blåmärken av elin, jag hade rätt! Här är beviset!

Daniel säger:

jag har massa rivsår över armarna..

Daniel säger:

å ett blå märke

linnea, säger:

hahaha

linnea, säger:

det var inte jag, jag stod bara för gansterslagen!

Daniel säger:

det var elin pelin


Bild: Tagen när Daniels belöning för hans utföranden på tåget utdelades under gårdagen. Som ni ser ser han otroligt lycklig ut och kollar överlyckligt på femtiolappen i handen.

Kommentarer
Postat av: elinpelin herself

hahahhaaha, älskade daniel ... tänk dej för nästa gång ..

2009-03-30 @ 15:57:18
URL: http://eliiinkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0