söndag

.. och då var helgen slut. Skola snart och man är alltid lika sugen! JIHO!

Igår var jag ju som sagt i Båberg och stekte. Det var verkligen jättekul! Fint väder, vi sålde fina och bra grejer och vi kunde åka hem fyra timmar för tidigt eftersom vi hade sålt allt! ... VI SÄGER SÅ!! Det regnade och snöade och vi stod utomhus. Nästan alla stod inne men vi fick en uteplats. Alla andra som stod utomhus hade tak, förutom vi.. Så där stod vi och sålde skitgrejer i 6 timmar, MEN VAD GÖR MAN INTE FÖR ATT STÖJDA KLASSEN!

Efter detta åkte jag och elin och kollade på u-laget, och sen åkte jag och alexej ut till överby. Det blev ett par låga vita converse för min del:) Resten av dagen tillbringades hos bästa stekarn.

Idag for jag 12.06 ut till överby med elin eftersom bruden snart fyller år och måste spana presents. Jag inhandlade en tröja. Efter överby kollade vi på a-pojkarna, och där blev det vinst! Efter det var det dags för fysträning på sportlife, och nu sitter jag här. Jag blir förgiftad eftersom pappa steker plast i ugnen, jag orkar inte förklara varför..

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0