slippa städa?

min bror är himla söt ibland. För er som inte vet har han blivit pengaberoende, han har tillochmed börjat köpa aktier och grejer! :O Iallafall.. vi pratade om hur mkt jag kommer tjäna i månaden..

Linus: Men skojar du! Då måste du ge mig!
Linnea: Glöm det!
Linus: Men om vi gör såhär! Jag städar ditt rum och får lön för det!
Linnea: Hur ofta?..
Linus: Varje gång jag går förbi ditt rum och ser att det är stökigt!
Mamma: Men Linus, det kommer bli ett heltidsjobb!
Linus: Jävlar ja.. jag kommer inte hinna vara med mina kompisar mer..

Nu är det iallafall bestämt att jag ska tänka igenom erbjudandet, det här kommer att kosta mig 100 spänn i månaden, alltså 25 i veckan.. Får som sagt tänka över saken, det är ju ett heltidsjobb! Hahha.

Idag blir det plugg med elin och sen träning 20.45, pözzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0