sho bre

jag får passa på att skriva nu när våran fetmadator ändå är igång, den dör typ en gång i minuten.

Min dator är fortfarande puts väck, och det gör att mina inlägg kommer komma mer sällan, eftersom den här datorn som sagt dör jämt. Jag ska försöka skriva lite mer intressant har jag tänkt, och inte bara räkna upp allt jag har gjort på dagen, vilket jag tycker är så grymt tråkigt att läsa själv.

Jag kan ju börja med att berätta att jag har skaffat mig ett arbete! Jag är numera telefonförsäljare, ska bara gå en kurs imorgon och efter det kan jag börja sälja. Jag är faktiskt riktigt taggad:)

Jag har blivit shoppinggalen, och det passar alltså bra med ett jobb nu eftersom mina stålar bara flyger iväg känns det som. Förr var jag en rik dam med fullt med kosing i handväskan.. men nu.. OPS.. Eftersom jag antagligen behöver inhandla en dator behövs pengarna ännu mer!

Det är fint väder idag! Det ska jag och elin elchock fira med en moppetur, som förr i tiden. Vi är så stek att det är sjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0