nationella!

rätt chill dag idag, glassade mest runt! Hände inte så mkt mer än att vi fick reda på nationella i svenska! Jag blev faktiskt riktigt nöjd:)

Jag måste vara datorberoende. Vårt internet funkade inte igår och jag kände mig fullständigt handikappad och helt off. Jag borde verkligen skaffa mig ett liv! Jag sitter vid min söta dator hela dagarna, och gör knappt något annat. Måste skärpa mig vare sig jag vill eller icke..

Idag blir det bara tyskaplugg (SVENSKAINLÄMNINGEN BLEV FLYTTAD!!!). Jag har faktiskt rätt bra koll på tyskan nu, så jag tror inte att jag dör av ansträngningen, fast man vet ju aldrig.. Lite senare blir det träning, är inte sugen alls men får väl kriga. Just nu vill jag bara ha vår, värme och en kebabtallrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0