heeelg

då var denna helvetes veckan över och jag är gladgladglad! Det gick bra på nationella, bra på NO'n, jag tror det gick bra på tyskan, SO'n och svenskan är framflyttade! YES! Nu är det inte så många helvetesveckor kvar, och man längtar till skolavslutningen en aning. Trots jobbiga skolan steker livet ändå på rätt bra just nu.

Imorgon är en stor dag. Linnea Larsson ska göra klass 9A en tjänst. Linnea Larsson med kompanjoner ska vara i Båberg klockan åtta och medverka i en loppmarknad. FÖR DET FÖRSTA: klockan åtta. FÖR DET ANDRA: loppmarknad. FÖR DET TREDJE: Båberg. FÖR DET FJÄRDE: lördagmorgon. MEDDELANDE TILL ÖVRIGA KLASSKAMRATER: nästa gång är det er tur! Hoppas ni måste vara där klockan 7 och att det är en tvådagarsloppis..

Idag har jag först spelat med "mina grabbar". Vi har två grymma låtar nu så det känns fint. Efter det bar det hemåt för tårtkalas, min broder är ju numera fjortis. Där befann sig släkten och det är alltid lika livat! Mina kusiner kan vara världens sötaste! Efter detta umgicks jag med alextjej, PUSS PÅ DIG

tack å hej! Hälsa på imorgon i Båberg, jag finns där till 2.
Jag säger som Jamil: KANSCHE ÄR DO MIN TJEJ? *blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0