skrål

var med elin och hanna och kollade intersport cup igår, mest för att kolla på min man<3. Min make Valbone var jätteduktig men lite busig ibland.. Hahah så söt! Man blir ju inte lite sugen på fotbollen igen när man sitter och tittar, men när man tänker efter hur kass man ändå var ibland så lägger sig suget en aning. Positivt tänkande

Efter ett antal timmar i älvhögsborg gick vi till torget för att hanna skulle med bussen och efter det gick jag och elin hem till mig och skrålade som vanligt. Skråla är för er som inte vet när man tar Linnea Larssons blåa gitarr och sjunger, ibland fint, ibland bara högt. Man drar alltid ett snack på samma gång också, och ibland behövs en terapirunda på gitarren. Igår var förövrigt första skrålningen efter indien/thailand om jag inte minns fel, kors i taket!

god natt och ha en bra dag mannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0