men tjena

måste börja med att ursäkta mig för att min blogg är otroligt ful just nu men jag blev lite arg och bara tog bort allt, så kan det gå. Ska fixa till den igen snart, om jag orkar..

Go dag idag faktiskt. I skolan var det som vanligt, hände typ ingenting. Sen skynda till träning direkt efter skolan och den var väl sådär. Vi började med lite små-fys och sen rullade vi bara. (det kan vi faktiskt behöva) För Linnea Larsson var detta inte underbart kul eftersom hon bara fick stå och lägga spärrar, har ont i armarna, hehehehehhe. Kändes iallafall jättebra att det funkade med låret! (för er som inte vet har det varit sträckt, komplicerad historia..)

Efter träningen kollade jag och frida på hannas lägenhet, jättemysig! Efter det drog jag och hanna en liten snackstund, mycket trevligt unga dam!

Efter detta har jag mest suttit här och pluggat lite smått, engelskaglosor..

Föresten! Har sökt till gymnasiet idag! Det blir samhäll ekonomi på måg, med handboll som specialidrott. Det blir säkert jättebra får vi hoppas:)
tack å hej

föresten, grattis på födelsedagen amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0