hemma

nu är jag hemma igen. Vi har haft det jättebra hela tiden, förutom några mulna dagar. Det kändes inte något kul att komma hem, men lite positiva saker finns: man kan spola pappret i toaletten, man vaknar inte helsvettig varje morgon.. och.. inget mer som jag kommer på nu, men man måste tänka positivt! Det är dock inte så lätt alla gånger, speciellt inte när det är kallt och grått och tråkigt och blött och man vill tillbaka till thailand.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att spola papper i toan. Vi la oss tidigt, tiden var ju helt fel så vi var vråltrötta klockan sju. Vaknade fem i morse och var hur pigg som helst, jag som skulle ta sovmorgon! Satans.

Jag ska allt försöka komma igång med bloggen nu igen, fast jag ska ju också börja mitt nya liv som inte-lika-mycket-datanörd-som-innan, får se hur det går!

Hoppas ni har haft det bra under "uppehållet", ser allt att ni har kikat in ibland;)

tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0