31 januari

när jag kom hem från elin typ klockan ett var det duschdags. Jag gick in i vardagsrummet och satte på en "best of 90's" skiva på högsta volym. Jag tror att nästan alla håller med om att det var riktig musik på den tiden! Jag kunde knappt gå ur duschen för jag ville fortsätta digga. Det var goa tiden då på musikfronten..

Efter att jag pallrat mig ur duschen åkte jag och elin ut till överby. Blev några inköp, dock inte ett par jeans som jag hade tänkt mig. Jag gick istället hem och rotade fram alla mina jeans.Om det är någon som vill ha svartvit-rutiga, gula eller röda jeans så är det bara att höra av sig! :)

Ute på överby kollade vi på folk som vanligt. När man väl tänker efter är nästan alla människor konstiga, och det gör det otroligt kul att kolla och kommentera folk.
Efter överby gick vi hem och åt var för sig. Det roliga var att på vägen hem kom jag på att jag är egentligen konstigare än alla vi såg på överby tillsammans, fast det visste jag egentligen redan. Jag insåg detta när jag kom på att jag hade gått och "ploppat" med munnen, eller vad man ska kalla det, hela vägen hem från stan! Vilken normal människa gör det?

Cyklade hem till elin sen och vi kollade på film, och nu är jag hemma igen och äter choklad:)
goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0