29 januari

hände inget speciellt idag i skolan, förutom att vi gick igenom nationella provet i svenska lite. Kändes som att nivån var väldigt hög, ett svar på en fråga som jag tyckte var ett helt okej svar var inte ens godkänt.. Jag som förut tänkte att svenskan var det jag skulle klara lättast har nu börjat tänka om en aning. Det som är bra med det här problemet är att det spelar egentligen ingen roll om jag misslyckas, jag kommer in på samhäll ändå. Tror jag.. hihi.

Har sökt nu, och det blev samhäll ekonomi som väntat. Jag vet inte riktigt om det är rätt, men finns inget som jag tror skulle vara bättre egentligen, eller det skulle väl vara samhäll-samhäll då. Helt ärligt är jag inte så värst sugen på något av det just nu, skulle helst vilja dra ett år till etiopien eller något, men nu måste man ju kriga ändå.. tyvärr..

Jag tänkte dela med mig av min glädje en aning (vet själv att det kan behövas ibland). Just nu känns nästan allt helt jättebra, och så hoppas jag att det kan fortsätta vara. Jag är glad hela tiden, handbollen går helt okej, det är rätt chill i skolan och det mesta rullar helt enkelt på som det ska.
Jag hoppas det är så för er också! Annars är det bara att skicka ett mail på kub så delar jag med mig... oj så rolig jag är.. skrattar..

Känner och märker att jag börjar bli trött nu, så ha det bra!
lak ey walla hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0