27 januari

måste bara borja med att forklara en hemsk grej, bokstaven o med två prickar over fungerar inte på min foribannade dator, så jag får skriva o istället, sålänge..

det har inte hänt något speciellt i skolan idag, forutom att det var blodpudding! Haha, det kändes som det bara var jag och frida på hela skolan som åt. Fjantskallar allihopa! Nej men allvarligt så tror jag faktiskt att de flesta gillar blodpudding i smyg.. med ett kilo lingonsylt på blir det ju nästan heaven! Alla äter det i smyg hemma på fredagkvällarna istället, lovar!

Träning sent idag, kvart i nio, och det gor att jag bara kommer dega hela dagen, ska faktiskt bli helt underbart! Mums.

lak ey walla hey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0