volleybollen!

VI VANN!!!!! JIHO, vi är bäst.. Vårt mål var att inte förlora ett enda set och det klarade vi! Heja oss! Fredag vecka 12 gäller det, men då möter vi förhoppningsvis något bättre motstånd, men vi kan nog vinna en match iallafall:) Vårat spel idag var dock inte det bästa, vi har mer att ge;)

Efter volleybollen åkte jag till alexej och var där ett tag:) puss på dig!
Hann med lite plugg med elin på kvällen också, fetaste no-provet på fredag.. det gillar vi! Atom- och kärnfysik och universum, verkligen sjukt spännande! Ska lägga mig och läsa fysikboken nu, inte för att jag måste utan för att jag vill. Ska läsa några extra kapitel också, det är ju bara så himla spännande! Ska hälsa boken från er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0