vinst!

har varit på grymt bra humör idag!
Började dagen med en otroligt härlig vinst mot svanesund. Vi spelade ovanligt bra och vi ville verkligen vinna! I andra halvlek var vi hur bra som helst i försvaret, släppte bara in ett mål (6-6 i halvlek, 13-7 slutresultat), fast det berodde inte bara på oss i försvaret utan kanske mest på vår underbara stina i målet! Helt sjukt bra!

Efter mat och dusch cyklade jag och elin ner till kanalen, och där satt vi och smaskade bullar i solen, kan det blir bättre? Jo just det, en soffa och ett duntäcke hade suttit fint, eller hur elin? ;)

Nu sitter jag här och väntar på att elin ska komma, är fortfarande ganska glad men lite sur för jag har fått en lårkaka/bristning/sträckning i låret. Jag hoppas på att det bara är en lårkaka som går bort FORT.
Nu kom elin, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0