glaad..

vaknade TIDIGT i morses och mitt öra var nära på att ramla av, eller det kändes så iallafall. Fick gå ner och dra i mig alvedon och sen sov jag lite till.

Just nu sitter jag här och ser sexig ut med en halsduk virad runt skallen, okej jag ska förklara.. Mamma sa att det inte gör lika ont i örat om det är varmt, så eftersom man är smart och samtidigt vill vara snygg är det ju klart man drar på sig en halsduk runt hjässan. Jag hoppas nu att detta inte är öroninflammation, för då blir jag sur.

Ni som har läst min blogg de senaste dagarna vet att jag har varit ganska sugen på godis, och så är även fallet idag. När mamma ropade nerifrån: LINNEA, VILL DU ATT JAG SKA KÖPA MED NÅGOT!? vad svarar man inte då! Så nu sitter jag här och myser med min stora godispåse, så lite glad är jag iallafall, mmmmmmmmm

Hade tänkt att träna idag, men det blir det ju inget av. Jag som var taggad, men så blev det med det.. Får sitta hemma idag som i måndags och tisdags och bara sitta. Så blir det säkert resten av lovet också (och nej, jag är inte sur, varför skulle jag vara det?)
Nej men allvarligt, jag ska inte klaga. Gårdagen var den bästa på länge så det gör inte så mycket att jag får sitta hemma, det är ju bra att vila upp sig inför de kommande skolveckorna! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0