taggad

när jag vaknade hade faktiskt sjukan avtagit en aning. Mår lite bättre idag och är GRYMT taggad inför imorgon! Eftersom det nu var ett tag sen jag schmekte backarna (senaste var i alperna för två år sedan tror jag) måste jag säga att jag nog inte kommer vara kinGen med stort G.
Vi som åker är alltså Linnea Larsson, Linnea Person, Linnea Stark, Hanna Hennings, Hanna Strömberg, Veronika Svanström och Elin Laila Mikaela Karlsson. Vi får hoppas på en rolig dag och inte allt för många brutna ben, hihi.. Jag har även tänkt mig att ragga upp en sexig dansk åt Laila, vi får se vad hon tycker om det..

Idag händer det absolut ingenting, ska bara sitta här hemma och friska upp mig. Kanske sätter jag på en trevlig film lite senare, men det är inte säkert. Den som lever får se. Det enda jag kan tänka på just nu är GODIS! Igår var jag så sugen att jag började tugga på mitt täcke nästan. När jag tänker efter så tror jag att vi har lite choklad i skåpet, annars får jag väl äta en frukt eller något. Frukt är ju faktiskt godis! Haha kan ju iallafall låtsas att jag tänker så..
Ska gå ner och undersöka godisskåpet, herrrrrrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaahhaha helt sjuuuuuuuuuuuk är du ! "en dansk till laila", hahhaha helt gaaalen, wööösh

krya på dej ungjäkel <3

2009-02-17 @ 17:00:44
Postat av: TD .

hello :) design 2 på auktion! blir det du som lägger 30 kr på designen? :)

2009-02-17 @ 17:33:46
URL: http://thedesigner.blogg.se/
Postat av: Linda

vad är det man ska göra?

2009-02-17 @ 22:37:27
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0