sunne!

då var det bestämt! Jag, hanna hå, hanna s, person drar till sunne onsdagen på sportlovet, ska bli skitkul! Haha det hade varit typiskt om det inte fanns platser kvar nu när mamma ringer imorgon.. men det får vi hoppas att det gör! Elin och veronika följer kanske också med:)

Jag kom nyss hem från träningen, den var helt okej. Det är faktiskt kul på träningarna nuförtiden, fast det går inte bra alla gånger.. Det känns iallafall som vi har kommit igång lite, vi är inte riktigt fullt så sega som vi brukar vara! Någonting har hänt..
En som är sjukt gullig är bertil/berra/tomten! Han är på varje träning och skriker uppmuntrande ord, och idag bjöd han oss på snickers! Sjukt söt! Alla lät ungefär såhär: NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWW!

Angående designen på bloggen; jag ska faktiskt försöka orka sätta hit en ipod igen, har ju faktiskt fått önskemål;)

ska sova nu, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du, skulle inte du kunna hjälpa mig & fixa min blogg så den blir lika fin som din?(A):)

2009-02-10 @ 19:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0