städa<3

idag när jag kom hem från skolan tog jag och mamma steget och städade toaletten, dock inte holken (det hade varit kul och spännande men..) utan vi städade alla lådor, skåp och andra skrymslen. Herregud vad mycket saker man har! Inte lite saker som behövde slängas heller, men om ni vill ha lite gamla hudkrämer, shampoon eller kanske rentav lite gamla äckliga tofsar, då är det bara att höra av er! Får hoppas att sopgubbarna inte har kommit och hämtat skatterna än..
En sak vi skrattade lite åt var att medan vi hade flera skåp med saker kvar efter rensningen, hade våra grabbar i familjen fortfarande en halv hylla, TILLSAMMANS. Gossargossargossar.. eller man kanske ska säga tjejertjejertjejer istället, för det är väl oss det är fel på egentligen...

Jag ska fortsätta denna underbara trend med att städa mitt fina, underbara och redan välstädade rum, men det kan ju alltid bli bättre! Ni som känner mig vet att jag har en del att städa upp minsann..

Träning senare idag, men annars händer det inget mer. Ska bli kul med träning igen. Det blir försvar med peo idag som på alla andra tisdagar. Känns som vi egentligen behöver träna anfall mer men..
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0