shululu

fin dag idag. Jag och elin har varit på otroligt bra (jobbigt!?) humör, och det är alltid lika skoj! Har annars varit en ganska lugn dag i skolan. Väldigt lugnt för det mesta nu faktiskt, men snart kommer BIG BANG med alla prov på samma dag och jag vet ej om jag kommer överleva. Hoppas på att jag kommer det iallafall..

Disco för alla söta barn på fredag, taggar redan.. På onsdag drar vi coola och handlar på ÖB som vanligt, sjukt underbart att köpa så mycket godis och sedan sätta sig i fåtöljerna i affären och räkna ihop allt, haha!

Blir kanske en liten skidresa till sunne på onsdagen på lovet, det hoppas vi på iallafall! Är helt otroligt sugen på att åka skidor faktiskt, så det ska bli jättekul:)

Träning idag, annars händer inget mer. Jag tror helt ärligt att träningen kommer vara svinkul idag, och fråga mig inte hur jag vet det.. kanske är jag en spåkvinna..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha pusss på vårat humör i skolan alllltssåååå, inte nått jobbiga alls :)

2009-02-09 @ 20:41:26
URL: http://eliiinkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0