klister! mer klister!

hallådär!
idag har linnea larsson färgat håret minsann! Eller kanske inte färgat, jag har gjort ljusa slingor i utväxten (världshistoriens värsta utväxt förövrigt) och gjort bruna slingor i resten av håret. Eftersom den bruna färgen är som min riktiga hårfärg ser det inte lika fejk ut (tror jag) och utväxten syns inte lika mycket, och det var väl himla tur det! Jag är riktigt nöjd faktiskt:) Måste bara vänja mig.

Kom nyss hem från träningen, och jag säger bara en sak tjejer; KLIIISTER!!
Det är något vi har fått höra nu det senaste, HELA TIDEN. Vi i vårat lilla söta lag passar kanske inte världsbäst, men nu har våra tränare kommit på att det kan bero på att vi har för lite klister på bollarna och fingrarna, så nu får vi höra det hela tiden. Varje tränare sa kanske tjugo gånger var att vi skulle hämta mer klister. Trots att vi skrattade lite åt det blev faktiskt passningarna bättre..

Nu till den stora grejen, imorgon är det volleybollturnerng! Vi är så sjukt laddade att jag vet inte vad! Grejen är den att vi är typ helt säkra på att vinna (förlåt för det våra kära motståndare) men tänk om vi nu inte går vidare från stavreskolan, det finns inte i våran värld! Haha, det låter sjukt men så är det! Vi får helt enkelt önska oss själva lycka till imorgon och hoppas på att vi inte dansar FÖR mycket, det vore synd..


Men nu måste jag krypa till kojs, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0