helg

då var no-provet borta ur planeringen! Det känns helt underbart och jag är jätteglad ändå tills när jag börjar tänka på framtidens prov.. pust.. Kommer inte få en ledig stund, typ. Tusen prov varje vecka..

Idag blir det till att vara med en g33k.. Alexej kommer hit snart och då blir det thaimat och film tänkte vi, puss på det!

Imorgon är det dags för handbollsmatch igen och vi är grymt taggade! Eftersom jag har missat ungefär tusen skott den senaste tiden så släpper det imorgon, kommer göra hundra mål (säkert). Positivt tänkade är det jag är bäst på! Nej men jag hoppas på en bra match, det kan vi behöva! Vi spelade ju bra mot som förra gången så det ska allt gå att ordna.
kyzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0